از جنس دوست داشتن

بیایید با هم حرف بزنیم

بیایید با هم حرف بزنیم

از جنس دوست داشتن

سلام من زهرا نویسنده ی این وبلاگ هستم
عاشق نوشتن ، کتاب خواندن و مخصوصا فیلم دیدن و.... اگر در هر زمینه ای سوال داشتید و
یا نیاز به راهنمایی داشتید بگید اگر درباره ی ان موضوع اطلاع داشتم از پاسخ دادن دریغ
نمی کنم در ضمن اگر پیشنهاد و یا نظری داشتید لطفا از من دریغ نکنید . با سپاس فراوان .

آخرین مطالب

حرف بزنیم با هم

سلام 

بعد از مدت ها دوباره برگشتم . امیدوارم همتون سالم و سلامت باشید . مراقب خودتون باشید .مراقب سلامتی روح و جسمتون . 

همین طور که از عنوان مطلب معلومه دوست دارم تو این پست با هم حرف بزنیم . از اتفاقایی که در این مدت برا هممون افتاده . از تنهایی و قرطینه کروناااا تا مشکلات احساسی و .... 

یک خوبی که این موضوع داره اینه که همدیگه رو نمی بینیم و می تونیم راحت با هم حرف بزنیم و از بقیه مشاوره بگیریم . 

از نظر روانشناسی حرف زدن با دیگران درباره مشکلاتی که برامون پیش اومده از فشار روانی ما کم می کنه . 

اگر هر حرفی برای گفتن دارید اینجا خودتون و خالی کنید . 

منتظرتون می مونم .wink

                                                                           از طرف کسی که خوب حرف تون و میفهمه blush

  • زهرا **

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی